baka baka liten lchf-kaka

2010-10-15 @ 19:28:32
Jag bakar LCHF-gott. (Som en annan Katrin Zytmrekeroerk fast med skillnaden att jag inte tycker "feta" människor är fula och äckliga och borde dö. Man kan väl inte heller gå runt och vilja ta livet av sig själv!) Eller ja, jag hoppas att det blir gott. Svårt att veta eftersom det är första gången. Men vad gör man inte när man blivit bjuden på fika-knytis i samma veva som man lovat sig själv en månad (minst) utan onödiga kolhydrater. Vi får väl se imorgon om det smakar eller inte. Har till och med rört ihop en egen vaniljsås! Den luktar i alla fall vanilj... Knepigt det här. Kokos är det i alla fall i allt! Okej, inte i vaniljsåsen men u get my drift, yeahz? (Varför är det så svårt att stava "vaniljsås"? Det blir hela tiden vanljisås... Jävla I-landsproblem.

Well, peace! För nu ska jag ge mig på det mastodontiga tentaplugget jag har framför mig. Åh whop-de-fucking-do!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dear Miss x Jung...

2010-10-18 @ 14:06:51
Postat av: Malin

Du vet att det är kolhydrater i alkohol va?! Fast det kanske inte klassas som onödiga ;-)

2010-10-18 @ 15:27:57
URL: http://malinfeldt.blogg.se/
Postat av: love&peace

Vad gott^^

2010-10-26 @ 20:37:03
URL: http://loveandpeace.blogg.se/

Gimme!

Signatur:
Återvändare

Mail:

Let's be blog-buddies:



Trackback
RSS 2.0