Blingadingding

2010-10-18 @ 12:51:03
[x]Tenta avklarad
[x]Nöjd med hur tentan gick
[x]Lunch med 30 Rock på tvn
[x]Flaxa med handen så att ringen här ovan klirrar och pinglar
[x]Överlevde helgen

Nu är det bara en halv skoldag kvar sen så är jag ledig...? Vad hände! Jobb på torsdag dock men det ska jag väl överleva. Man får hoppas så för jag behöver VERKLIGEN pengar. Skänk ett bidrag till en fattig student! Jag fick ett bidrag i helgen skulle man kunna se det som. Flytande bidrag. (släpp genast de snuskiga tankarna om du fick sådana!) Asså en fri cider här (vän som inte skulle ha mer) en fri drink där (annan vän som tog första väns drink och gav bort) och gratis shot (grym bartender). Jag har ju säkert "sparat" typ hur mycket som helst! Heh.

Lektionen borde starta om en kvart, helt okej. På dagens schema står nämligen "CV-skrivande". Mycket bra mycket bra. Inser (ja, i NUTID för jag inser det just i detta ögonblick!!!) att jag borde kunna uppdatera mitt CV. "Utbildad instruktör enligt NTA av Saloon Crew" hah, låter det flashigt nog eller? Wow, jag är så spezhul!
Förövrigt så är det alltid roligt att lära känna nya människor!
Peace!

Kommentarer

Gimme!

Signatur:
Återvändare

Mail:

Let's be blog-buddies:



Trackback
RSS 2.0