Hello Me

2010-10-31 @ 23:08:02

På jobbet i lördags så var det familjedag = ansiktsmålning för alla barn + all servicepersonal. Så jag passade på att vara min "idol".

Kommentarer i driven:
"Får du extra betalt för att spöka ut dig så där?" - Han hade helt klart inte fattat att jag var söööt och inte spööök....

Kund-"Nämen så gulligt!" Jag-"Tack tack, det är ansiktsmålning för barn idag" Kund-"Jaahaaa, jag trodde det bara var för att göra jobbet roligare" - Mmm, brukar gå så här till jobbet annars också, väldigt uppskattat...?

Kund-"Åh vilken fin liten mus du är!" Jag-"Nä, jag är ingen mus, jag är Hello Kitty" Kund-"....Är det en mus!?" Jag-"Nej det är en katt..." Kund-"Jaha...där ser man!" - Kom igen, HELLO KITTY!


Så olika är vi väl inte...?

Kommentarer
Postat av: Lindaste

Du är söööööt inte spöööök, knäpp kund ^^

2010-11-11 @ 08:48:01

Gimme!

Signatur:
Återvändare

Mail:

Let's be blog-buddies:



Trackback
RSS 2.0