Lösögonfransar, oh yes

2010-10-27 @ 18:27:00

Jag tycker att något som höjer en outfit extremt när man ska ut och slå klackarna i taket är ett par riktigt snygga lösögonfransar. Tillhör själv inte den lyckliga skaran som har långa fina ögonfransar så då får man helt enkelt fake it till u make it. Eller nått såntdär catchy! De här långa darlingarna kommer från in&finn på eh.. gamla brogatan (heter det så..? eller lilla brogatan) i Stockholm och kostar endast 10 kronor! Mycket prisvärda och lätta att hantera. Själv har jag köpt ett eget lim från Åhléns, en större tub som man kan använda under längre tid, funkar hur bra som helst. Speciellt om man som jag använder lösisar ofta ofta.



Är rätt lat lagd så ibland blir det inte så mycket mer smink än så här en utgångskväll, lite ögonskugga till bara.


Det enda jag vet till halloween är att jag ska ha ett par sjukligt snygga lösisar. Det är så jag jobbar min outfit. Ganska dumt just nu för jag vet inte vad jag ska ha på mig till dessa hetingar. Haha, i-landsproblem! Jag tänkte: Lady Gaga goes vampyr kanske....? Allt och alla goes vampyr nu för tiden ju. HATA TWILIGHT!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Sv; Tack så mkt! :)



Btw, fin blogg du har själv! :D

2010-10-27 @ 20:24:46
URL: http://nettansmile.blogg.se/

Gimme!

Signatur:
Återvändare

Mail:

Let's be blog-buddies:



Trackback
RSS 2.0