vecka 10 startar idag

2011-02-02 @ 14:45:58
Vecka 9. +0,5kg
Totalt: -8,4kg



Ja, det var ju skit att jag gick upp men så går det. Är glad att det inte var så mycket i alla fall. Nej, jag är snarare taggad som tusan! 1,6 kg kvar tills dubbelsiffrig nedgång. Och det är det jag satsar på den här veckan! Måste väcka liv i nedgången igen nu, det har gått lite svajigt här sedan jag blev förkyld. Snittar på 0,9kg per vecka nu och tidigare låg snittet på 1,6kg i veckan. Jag vill verkligen dit igen!


Var på en mycket intressant föreläsning igår där han talade om att man måste sikta högt, helst lite högre. För du har inte lyckats om du uppnått ett mål som du visste att du skulle kunna fixa utan problem, du har lyckats om du siktat snäppet högre än dina förväntningar och sedan hamnat strax under. T ex jag vet att jag skulle kunna gå ner 5 kg tills i april, no doubt, därför satsar jag istället på 10 kg. Har jag i april landat på 8 kg så är ju det hur jäkla bra som helst! Därför satsar jag den här veckan på 2 kg minus! Bootcamp för min del = bästa maten och massa träning. Det kommer ge resultat!

Kommentarer
Postat av: FRIDA VIKTORSSON - VINN EN RYKTVÄSKA - bloggeventet Eurohorse 2011 goodiebags & hästbloggare

SV: okej smidigt :) inte just NU letar häst ;)

2011-02-04 @ 19:45:34
URL: http://fridaviktorssons.blogg.se/

Gimme!

Signatur:
Återvändare

Mail:

Let's be blog-buddies:



Trackback
RSS 2.0