JFR.se

2011-01-26 @ 22:15:01
Klickade alltså hem dessa grejer här ovanför från jfr.se som en belöning för mina tre första stjärnor på vv. Ear cuffen är ju sjukt snygg! Har alltid tyckt om fjädrar som smycken! Har ju inga hål i öronen pga att de vart infekterade när jag var liten så snygga örhängen för oss hål-lösa är alltid välkommet, och det här är ju överdrivet snyggt. RUFF har jag kollat på länge och min besatthet av ving-smycken gör inte saken bättre, den var given i kundvagnen. Sen så tog jag fram min gulligulliga sida och beställde hem ett fint halsband med en tag på där de graverar in "Robin" och sedan en extra tag som jag tänkt fästa på ett armband med inskriften "C&R". Haha, sambon kommer dö av cuteness overload!!! Åh, jag längtar verkligen tills paketet kommer hem till mig. Gör som jag och förgyll dagen med ett besök till www.jfr.se! Ingenting du kommer ångra, inte ens din plånbok - skitsnygga OCH billiga smycken ♥

Kommentarer
Postat av: Joy

JA :D. ska du tävla någe då ? :)

2011-01-27 @ 15:50:13
URL: http://joyfylking.blogg.se/

Gimme!

Signatur:
Återvändare

Mail:

Let's be blog-buddies:



Trackback
RSS 2.0